Hypanique 涵沛殭屍面膜

所以店主對這個品牌很有信心,一定要介紹給大家。該產品一經在韓國推出就成為熱銷商品,基本上一推出已經出現缺貨,個個韓妹都爭住買究竟佢有乜咁吸引咁特別呢佢個名叫殭屍面膜,個名真係改得好正但點解會叫殭屍面膜呢答案係因為呢隻面膜敷左上面既期間會愈來愈緊,快爆了,塊面會變到好似殭屍咁,但大家又唔需要擔心咁樣會令到你塊面乾到出現皺紋,因為咁先係面膜真正發揮功效既時間,當你按下它時,它看起來真的很好而且很嚇人,好似一夜之間變左老婆婆咁,但大家不妨第一次敷面膜既時候影張相做記錄或者自己望多幾眼,因為有皺紋同埋裂紋出現既地方,說明皮膚水分不夠,而出現凹凸不平既地方,即係代表彈力唔夠,之後會容易有皺紋,所以大家一定要記住,你是第一次用同樣的,咁樣就知道自己既肌膚有咩問題,可以對症下藥敷完大約10分鐘之後,用水洗走佢肌膚就會變得又白又滑又緊緻,連毛孔都會變窄埋沒,就像剝了皮的雞蛋一樣。潔白柔滑,有效解決肌膚9大問題,包括:濃縮抗皺、多功能、全效保濕、彈力、美白、抗衰老、緊緻、改善產品成分含有多種天然植物提取物,而且全部都係無添加成份無對羥基苯甲酸脂、無礦物油、無人造色素、無酒精、無小盒為一個療程,建議每3日使用一次,每次使用10分鐘,連續使用 7 週,效果更為顯著愈用得多次,肌膚出現裂紋凹凸不平既次數會愈黎愈少,咁即係代表肌膚狀況逐漸變好殭屍面膜影片介紹:成分:縮氨酸:以氨基酸構成的蛋白質,有吸濕的作用,幫助補充皮膚彈性尿囊素:能幫助鎮靜及舒緩敏感性皮膚蘆薈果提取物:能有效保濕、鎮靜、軟化皮膚等,保護皮膚免受刺激積雪草提取物:是膠原蛋白物質的其中一種,能促進皮膚的膠原蛋白生成、改善皮膚彈性,延緩皮膚老化,加速傷口癒合腺苷:是韓國食品藥品監督管理局認證的有效美白去皺成分使用方法:潔面後,將1格精華倒在1盒面膜粉盒內,再用面膜掃將其混合依照圖中的方向,利用面膜掃將面膜均勻塗抹在臉頰、額頭、鼻子及下巴位置避開眼周、眉毛、嘴唇及髮邊塗抹完成後,5分鐘左右臉感覺緊繃裂開,臉部的緊繃效果會讓臉部鬆弛和有小細紋的地方變得凹凸不平。

約10分鐘後,用溫水輕揉將面膜洗淨,避免用力過猛,損傷皮膚。因肌膚經過收緊,使用後肌膚有微紅屬於正常現象,經一段時間後會回復正常。官方推薦:每3天使用一次,每次10分鐘,16盒為一個療程注意:如閣下肌膚比較易紅及薄弱,不建議使用此產品客人付款後一星期到貨。

相關文章